Formació

Noves tecnologies

Ja tinc web i ara què? Coneix i aplica el #marquetingdigital al teu negoci

dimarts 16 de juliol de 2019 a dijous 25 de juliol de 2019, 10:00 a 13:00

Taller de consolidació i creixement d'empreses

Sessions
4
Hores
12

OBJECTIUS
Empoderar als/les participants en l’àmbit del Màrqueting Digital i les principals àrees fent pràctiques reals: crear un Pla de Màrqueting Digital, posicionament a Google (anàlisi SEO), publicitat de pagament (Google Ads, Adwords Express i Facebook Ads) i el màrqueting de continguts.

 

CONTINGUTS
Sessió 1 (16/07/2019):
• Objectius:
- Conèixer el Pla de Màrqueting Digital, saber com elaborar-lo i com i fer-ne el seguiment.
• Continguts:
- Que entenem per MD i com el podem fer servir? Inbound Màrqueting.
- El Pla de Màrqueting digital, les seves parts i com elaborar-ho pas a pas.
- Objectius, estratègies, accions, competidors, el cicle de compra...
- Recursos i eines gratuïtes per implementar i fer seguiment.
- Pràctica: preparar el Pla de MD per la segona sessió.


Sessió 2 (18/07/2019):
• Objectius:
- Fer un anàlisi de la meva situació a Google i conèixer com treballar el SEO per aconseguir visites cap al web o botiga online, apareixent a les primeres posicions de Google.
• Continguts:
- Repàs de la sessió anterior i de la pràctica proposada.
- Què es el SEO i perquè serveix?
- Aspectes principals, com podem treballar-lo, avantatges i inconvenients.
- Com triar les paraules principals (keywords).
- Anàlisi i complements SEO gratuïts per la web i altres recursos d’informació avançada.
- Pràctica: elaboració d’anàlisi SEO de la pròpia pàgina.


Sessió 3 (23/07/2019):
• Objectiu:
- Com fer campanyes de pagament a Internet. Google Ads i Adwords Express, Facebook Ads, Instagram...
• Continguts:
- Repàs de la sessió anterior i de la pràctica proposada.
- Aspectes bàsics de la publicitat a Internet.
- Crear anuncis a Google. Diferència entre Google Ads i Google Adwords Express.
- Publicitat a Facebook i Instagram.
- Pràctica: Donar d’alta un anunci a Google, Facebook o Instagram.


Sessió 4 (25/07/2019) :
• Objectiu:
- Com fer màrqueting de continguts per atraure visitants cap al meu negoci i fidelitzar-los.
• Continguts:
- Repàs de la sessió anterior i de la pràctica proposada.
- El Màrqueting Inbound, el funnel de conversió i els continguts.
- Com crear contingut de qualitat i rellevant a la nostra web i xarxes socials.
- Eines que ens faciliten la creació i difusió: blog, newsletter.
- Pràctica: Propostes de continguts segons el públic a qui va dirigit.

Agenda