Formació

Noves tecnologies

Google Adwords Express: Publicitat a la xarxa per a negocis de proximitat

dimarts 17 de setembre de 2019

AdWords és el programa publicitari associat al motor de recerca Google i que ha suplantat les antigues pàgines grogues.

Sessions
1
Hores
4
Sessió 1
dimarts 17 de setembre de 2019, 10:00 a 14:00

OBJECTIUS:
L’objectiu és acabar la sessió amb una campanya de publicitat posada en marxa aprenent a:
- Entendre el model de negoci de la publicitat en cercadors.
- Identificar els objectius d'una campanya.
- Dissenyar una estratègia adequada per aconseguir-los.
- Crear un compte de publicitat i elaborar una campanya.
- Utilitzar les eines de gestió.
- En la part teòrica els participants aprendran a conèixer el sistema de publicitat en motors de cerca Google Adwords i la seva versió per a mapes.
- En la part pràctica aprendran a crear un compte i a engegar la seva pròpia campanya publicitària així com a realitzar el seguiment i optimització.

CONTINGUTS:
- Introducció a Google Adwords Express (teòric):
* Introducció al Màrqueting Online.
* Posicionament en cercadors (SEO).
* Cercadors com eina de publicitat (SEM).
* La publicitat amb Google Adwords.
* Sistema de subhastes de preu.
* Concepte de pressupost.
- Configuració d’una campanya a Google Adwords Express (pràctic):
* Definició dels objectius.
* Idiomes.
* Localització geogràfica del públic objectiu.
* Creació d’un anunci de text.
* Pàgina d’aterratge (Web o G+) - Bones pràctiques en el disseny.
* Informe de trucades.
* Establir preus i pressupost - competència.
* Estimació de resultats.
* Eina demostració d'anuncis.
* Eina de diagnòstic d'anuncis.
* Facturació, informació fiscal i mètodes de pagament.
* Gestionar una campanya: posar en marxa, parar, optimitzar, modificar les variables (localització, idiomes, pressupost, preu, anuncis).

Formulari d'inscripció

Agenda