Formació

Internet i xarxes socials

Vull vendre per Internet, però, per on començo? Pautes per començar en el món de l'e-commerce. PLACES EXHAURIDES!!

dimarts 8 de març de 2016 , dijous 10 de març de 2016 , dijous 1 de gener de 1970

Taller de consolidació i creixement d'empreses

Vull vendre per Internet, però, per on començo? Pautes per començar en el món de l\'e-commerce. PLACES EXHAURIDES!!
Sessions
2
Hores
8 hores
Sessió 1
dimarts 8 de març de 2016, 15:30 a 19:30
Sessió 2
dijous 10 de març de 2016, 15:30 a 19:30
Sessió 4
dijous 1 de gener de 1970, : a :

OBJECTIUS:

La venda on-line és una nova oportunitat (i amenaça) per al comerciant. L’objectiu principal serà aprendre els conceptes bàsics de què cal fer per poder tenir una botiga on-line, especialment des del seu punt de vista estratègic i de marketing, ajudant a l’alumne a saber escollir eines i proveïdors, alhora que pugui conèixer les principals tècniques de com fer-ho per donar visibilitat a la seva botiga on-line i crear un nou canal de venda.

 

CONTINGUTS:

 

Sessió 1

 

Objectiu:
Conèixer el funcionament de l’ecommerce, aconseguint saber què és el que em convé per fer la meva botiga on-line.

 

Continguts:
- Estratègia inicial: un canal en sí o un complement de la meva botiga física?

  1. Conceptes bàsics. Introducció al marketing digital.
  2. Qui és el meu client? B2B, B2C, etc.
  3. En tinc prou amb una botiga on-line? Quina mena de botiga?
  4. Com saber escollir el meu proveïdor d’Internet?

- Què fa l’usuari quan vol comprar per Internet?
- Especialització, paraules clau de cerca, funcionament dels cercadors SEO i complement amb anuncis on-line: SEM

  1. Com escollir paraules clau?
  2. On cal posar les paraules clau?

- De quines eines disposo per a fer la meva botiga on-line?

  1. Prestashop: possiblement l’eina més fàcil i assequible. Mòduls
  2. Altres eines: OS Commerce, Magento, Shopify, PuntCentric, etc.
  3. La importància de l’adaptació a les tablets i telèfons mòbils: plantilles.

 

Sessió 2

 

Objectiu:
Com fer-ho per donar a conèixer la meva eina a través de la xarxa i com solucionar el procés de venda on-line

 

Continguts:
- El pla de marketing on-line: què fer per aconseguir visites, i per tant nous usuaris?

  1. EmailiMarketing per als nostres usuaris registrats.
  2. Marketing de continguts.
  3. Campanyes de publicitat: SEM, Facebook, Display marketing.
  4. Què fer a les xarxes socials per a la meva botiga?
  5. Concursos, apps, i altres ginys.
  6. Interacció amb els usuaris i reputació on-line.

- La usabilitat: un cop ja tinc un visitant, què fer perquè acabi comprant. Conversió.
- La Logística: el maldecap després de la venda.

  1. Empreses de paqueteria. Tracking. Temps d’entrega.
  2. Servir a botigues off-line, punt de recollida.

- Les eines d’analítica.

 

FORMADOR: Josep Albertí i Pradera (Seminaris i Formació)

 

 Activitat subvencionada per la Diputació de Barcelona

 

 ** PLACES EXHAURIDES **

Comparteix

Facebook
Twitter
Google+

També et pot interessar

Agenda