Formació

Internet i xarxes socials

Google Adwords Express: Publicitat a la xarxa per a negocis de proximitat. PLACES EXHAURIDES!!

dimarts 19 d'abril de 2016

Sessió d'acompanyament per a persones emprenedores

Google Adwords Express: Publicitat a la xarxa per a negocis de proximitat. PLACES EXHAURIDES!!
Sessions
1
Hores
4 hores
Sessió 1
dimarts 19 d'abril de 2016, 15:30 a 19:30

OBJECTIUS:
AdWords és el programa publicitari associat al motor de recerca Google i que ha suplantat les antigues pàgines grogues.

La possibilitat de crear campanyes d'abast local i la difusió de les cerques des dels dispositius mòbils obre un enorme ventall de possibilitats per botigues, comerços de proximitat i empreses que ofereixen els seus serveis a clients d’àmbit local.

Adwords és un sistema molt avantatjós per la seva senzillesa i baix cost: es pot fer publicitat per sí mateix a partir d’un euro diari.

L’objectiu és acabar la sessió amb una campanya de publicitat posada en marxa aprenent a:
- Entendre el model de negoci de la publicitat en cercadors
- Identificar els objectius d'una campanya
- Dissenyar una estratègia adequada per aconseguir-los
- Crear un compte de publicitat i elaborar una campanya
- Utilitzar les eines de gestió

CONTINGUTS:

• Objectius:
- En la part teòrica els participants aprendran a conèixer el sistema de
publicitat en motors de cerca Google Adwords i la seva versió per a mapes.
- En la part pràctica aprendran a crear un compte i a engegar la seva pròpia
campanya publicitària així com a realitzar el seguiment i optimització.

• Continguts:


- Introducció a Google Adwords Express (teòric).
* Introducció al Màrqueting Online.
* Posicionament en cercadors (SEO).
* Cercadors com eina de publicitat (SEM).
* La publicitat amb Google Adwords.
* Sistema de subhastes de preu.
* Concepte de pressupost.


- Configuració d’una campanya a Google Adwords Express (pràctic).
* Definició dels objectius.
* Idiomes.
* Localització geogràfica del públic objectiu.
* Creació d’un anunci de text.
* Pàgina d’aterratge (Web o G+) - Bones pràctiques en el disseny.
* Informe de trucades.
* Establir preus i pressupost - competència.
* Estimació de resultats.
* Eina demostració d'anuncis.
* Eina de diagnòstic d'anuncis.
* Facturació, informació fiscal i mètodes de pagament.
* Gestionar una campanya: posar en marxa, parar, optimitzar, modificar les variables (localització, idiomes, pressupost, preu, anuncis).

 FORMADOR: Fabio Bugalla

 

Activitat subvencionada per la Diputació de Barcelona

PLACES EXHAURIDES!!

Agenda