Aquest mes d’abril iniciem una nova programació d’accions formatives adreçada a persones emprenedores i empreses. Aquest primer bloc de formació bàsica, va dirigit principalment a persones que acaben d’iniciar els seus projectes o que estan a punt de fer-ho, i els agradaria adquirir coneixements sobre aspectes bàsics i útils per la gestió inicial de l’empresa.
Totes les formacions s’impartiran de manera presencial al centre d’empreses Casa del Marquès i no tenen cap cost per a les persones participants.
Les formacions que es realitzaran són les següents:
- COM POSAR PREUS ALS MEUS PRODUCTES O SERVEIS
A càrrec d’Eulàlia Balañà
Objectiu de la formació:
- Ensenyar i donar eines a les persones emprenedores per fixar els preus i veure com aquest decisió afecta la viabilitat de la idea de negoci.
- Conèixer la diferència entre preu i valor i els diferents sistemes per determinar el preu de venda
- Entendre les fórmules per a fixar els preus dels productes o serveis i saber calcular el marge brut comercial
A qui va dirigida la formació:
Persones emprenedores que tinguin un projecte o una idea empresarial, o petites empreses que comencin la seva activitat.
Durada: 4,5 h
Dates: 21 d’abril
Horari: de 15 a 19.30 h
Modalitat: Presencial Telemàtica!!
- COM TRANSFORMAR UNA IDEA EN UN NEGOCI D’ÈXIT. VALIDACIÓ D’IDEEES DE NEGOCI I ELABORACIÓ D’UN FULL DE RUTA
A càrrec de
Objectiu de la formació:
- Aprendre a identificar i verbalitzar les proposta cabdal (l’essència) de la idea de negoci i a valorar la seva viabilitat
- Identificar les variables claus d’èxit i els factors de fracàs de cada proposta
- Establir estratègies que permetin focalitzar els esforços en aquestes variables i factors
- Identificar a què renunciar per tal de mantenir el focus en allò que és essencial
- Establir un full de ruta amb eines de seguiment amb objectius, fites i alarmes/disparadors (activadors) que ens indiquin quan és el moment adient per cada tipus d’acció (agressives, defensives, adaptatives i fins i tot de sortida)
A qui va dirigida la formació:
Persones emprenedores que es troben en la fase de cristal·litzar i tirar endavant la seva idea de negoci.
Durada: 8 h
Dates: 20, 22, 27 i 29 d’abril
Horari: de 10 a 12 h
Modalitat: Presencial
- COM FER L’ESTUDI DE MERCAT DE LA TEVA IDEA DE NEGOCI
A càrrec d’Eulàlia Balañà
Objectiu de la formació:
- Proporcionar una metodologia que permet recollir totes les dades necessàries per facilitar la pres de decisions
- Expliquem quina és la informació clau, definim el perfil dels clients, mostrem les fonts d’informació disponibles i fem possible una anàlisi àgil, ràpida i molt útil per tal de qualificar el mercat i així prendre les mesures més adequades
A qui va dirigida la formació:
Persones emprenedores que tinguin un projecte o una idea empresarial o peites empreses que comencin la seva activitat, siguin industrials, de serveix, comerç o ecommerce..
Durada: 4,5 h
Dates: 28 d’abril
Horari: de 9.30 a 14 h
Modalitat: Presencial
PER A TOTES LES FORMACIONS CAL INSCRIPCIÓ PRÈVIA. PLACES LIMITADES!
Per inscriure’t, consulta les formacions a l’agenda.
Si teniu qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb la Casa del Marquès trucant al 93 554 43 32 o bé al 93 557 17 73, o per correu electrònic casadelmarques@elmasnou.cat
Aquesta acció està subvencionada per la Diputació de Barcelona