Formació

Màrqueting

Ja tinc web i ara què? Coneix i aplica el #marqueting digital al teu negoci

dimarts 16 de juny de 2020 , dijous 18 de juny de 2020 , dimarts 30 de juny de 2020 , dijous 2 de juliol de 2020

Ja tinc web i ara què? Coneix i aplica el #marqueting digital al teu negoci
Sessions
4
Hores
12 hores
Sessió 1
dimarts 16 de juny de 2020, 10:00 a 13:00
Sessió 2
dijous 18 de juny de 2020, 10:00 a 13:00
Sessió 3
dimarts 30 de juny de 2020, 10:00 a 13:00
Sessió 4
dijous 2 de juliol de 2020, 10:00 a 13:00

OBJECTIUS


Empoderar als/ les participants en l'àmbit del Màrqueting Digital i les diferents àrees fent pràctiques reals. Creant un Pla de Màrqueting Digital, posicionament a Google (anàlisis SEO), publicitat de pagament (Google Ads, Adwords Express  i Facebook Ads) i el màrqueitng de contingut.

CONTINGUTS

Sessió 1:

Continguts:

- Que entenem per màrqueting digital i com el podem fer servir? Inbound  Màrqueting.

- El Pla de Màrqueting digital, les seves parts i com elaborar-ho pas a pas.

- Objectius, estratègies, accions, competidors, el cicle de compra...

- Recursos i eines gratuïtes per implementar i fer seguiment.

- Pràctica: Preparar el Pla de MD per a la segona ssessió.

Sessió 2:

Continguts:

- Repàs de la sessió anterior i de la pràctica proposada.

- Què és el SEO i perquè serveix?.

- Aspectes principals, com podem treballar-ho, avantatges i inconvenients.

- Com triar les paraules principals (Keywords).

- Anàlisi i complements SEO gratuïts per la web i altres recursos d'informació avançada.

- Pràctica: elaboració d'anàlisi SEO de la pròpia pàgina.

 

Sessió 3:

Continguts:

- Repàs de la sessió anterior i de la pràctica proposada.

- Aspectes bàsics de la publicitat a Internet.

- Crear anuncis a Google. Diferència entre Google Ads i Google Adwords Express.

- Publicitat a Facebook i Instagram.

- Pràctica: Donar d'alta un anunci a Google, Facebook o Instagram.

 

Sessió 4:

Continguts:

- Repàs de la sessió anterior i de la pràctica proposada.

- Com s'han de facturar les vendes i/o la presentació de serveis online?.

- El Màrqueting Inbound, el funnel de conversió i els continguts.

- Com crear contingut de qualitat i rellevant a la nostra web i xarxes socials.

- Eines que ens facilitien la creació i difusió: blog, newsletter.

- Pràctica: Propostes de continguts segons el públic a qui va dirigit.


Aquesta acció formativa serà a càrrec de Daniel Molina.

Activitat subvencionada per la Diputació de Barcelona

Formulari d'inscripció

Agenda