Aquests tallers han estat ideats per ajudar a consolidar les idees i els plans de negoci de les persones emprenedores que es vulguin presentar al Premi d’Emprenedoria Jove. La inscripció també és oberta a altres persones interessades a treballar el pla d’empresa del seu projecte empresarial.

Es tracta de dos tallers en format presencial que es duran a terme al Centre d’Empreses Casa del Marquès en horari de tarda. Podeu inscriure-us als dos tallers o només a un.

La data màxima d’inscripció és el 30 de juny de 2026.

Per a qualsevol dubte, podeu contactar amb la Casa del Marquès a l’adreça electrònica casadelmarques@elmasnou.cat.

 

Les places són limitades i cal inscripció prèvia mitjançant aquest formulari. Atès que el programa pretén donar suport a les persones interessades a presentar una candidatura al Premi d’Emprenedoria Jove, les persones de 35 anys o menys tindran prioritat en la participació als tallers.

 

A quins tallers vols assistir?

 

Places limitades!