Benvolgut, 

Benvolguda,

 

Des de la Regidoria de Promoció Econòmica ens posem en contacte amb vosaltres per promoure l’economia local mitjançant l’impuls d’accions que revitalitzin sectors tan cabdals per a l’economia del nostre municipi com el de la restauració.

La declaració de l’estat d’alarma decretat el 14 de març de 2020 ha suposat la suspensió d’un volum important d’activitats econòmiques, entre les quals la de la restauració i l’hostaleria, cosa que ha reduït la possibilitat d’exercir l’activitat de restauració al servei de lliurament a domicili.

La gran majoria d’establiments de restauració del Masnou fins ara no oferíeu servei de lliurament a domicili de menjars. Ara, en l’escenari actual, molts de vosaltres ja us l’heu estat plantejant i d’altres potser ja l’esteu desenvolupant amb l’objectiu de vetllar per la vostra continuïtat i mantenir un mínim de facturació en el vostre negoci. 

El 29 d’abril de 2020, la Moncloa comunicava als mitjans de comunicació un pla de desconfinament o desescalada distribuït en diferents fases. Ara per ara, les dates comunicades són orientatives i el seu desenvolupament dependrà de com evolucioni la pandèmia.

Si bé és cert que hi ha actuacions previstes per al sector de la restauració amb l’obertura de terrasses amb un aforament limitat a un terç de la capacitat dels vostres establiments i, més endavant, l’obertura de locals, les dates de la tornada a la normalitat encara són una incertesa. Des de la Regidoria de Promoció Econòmica creiem que el servei de lliurament a domicili, tot i haver-se comunicat un pla de desconfinament o desescalada, pot ser una oportunitat per complementar el vostre nivell d’ingressos els propers dies o mesos. 

És per això que volem donar-vos suport en tres sentits:

  •        En la difusió d’aquest nou servei per a aquells establiments que hagin vist en el servei de lliurament a domicili una via de sortida per als seus negocis.

La difusió es realitzarà a través del web quedat.elmasnou.cat, on ja hem creat un espai especial de servei de lliurament a domicili perquè la ciutadania hi pugui localitzar tots els establiments que oferiu aquest servei. 

 

  •        Us volem facilitar el tràmit, de manera àgil i ràpida, per comunicar a l’Ajuntament del Masnou l’exercici temporal de l’activitat de restauració a través de la modalitat de lliurament a domicili. Concretament, s’ha habilitat un tràmit al catàleg de tràmits del web de l’Ajuntament del Masnou per fer la comunicació mitjançant la presentació telemàtica d’una declaració responsable. Podeu accedir a aquest tràmit https://cataleg.elmasnou.cat:7443/DetallTramit.aspx?IdTema=2&IdTramit=183
  •        Us volem acompanyar en la superació de les limitacions que identifiqueu en relació amb l’oferiment del servei de lliurament a domicili individualment per als vostres negocis per la manca de recursos personals o logístics per implementar-lo.

L’Ajuntament és conscient que són moments difícils, però també moments clau per repensar l’acció municipal i, perquè no, per innovar en l’oferiment de serveis conjunts al municipi imprescindibles per als vostres negocis, com ara un servei conjunt de lliurament a domicili. 

Properament, contactarem individualment amb cadascun dels negocis de restauració del municipi per conèixer les vostres necessitats i, alhora, per fer un seguiment de la iniciativa que us comentem en aquest escrit. 

Teniu a la vostra disposició l’equip tècnic de la Regidoria de Promoció Econòmica per consultar-los qualsevol dubte o qüestió en relació amb el vostre negoci.

Podeu fer arribar les vostres consultes a través del formulari en línia que s’ha habilitat a l’espai Promoció Econòmica Respon del web del Centre d’Empreses de la Casa del Marquès (www.casadelmarques.cat). Hi podeu accedir des d’aquest enllaç: https://casadelmarques.cat/pe_respon.php.

 

 

Rebeu una salutació cordial,

 

 

Sílvia Folch i Sánchez

 

 

Comparteix